Volkswagen
 

Mis teha, kui on juhtunud õnnetus.

Kõik kahjukäsitluse toimingud  Aasta Auto Plussist.

Kui  sõidukiga on juhtunud õnnetus ja edasi sõita ei ole võimalik, siis veenduge, kas reisijad on terved ja et oht inimeste vigastamiseks oleks välistatud.

Vajadusel kutsuge kiirabi ja liikluspolitsei.

Toimetage sõiduk kahju käsitlemiseks  Aasta Auto Pluss AS teenindusse.

Kui sõidukiga edasiliikumine on võimatu siis helistage telefonil 53470000 ning kutsuge kohale Volkswageni autoabi. Teie auto transporditakse autoabi poolt lähimasse Volkswageni esindusse.

Aasta Auto Pluss AS teeninduses saate täita kahjuavalduse.

Edasi tegelevad Teie auto remondi ja  kindlustusega meie spetsialistid.

Aasta Auto Pluss AS on sõlminud kahjukäsitluse lepingud enamike kindlustusseltsidega, selleks et muuta kahju käsitlemine ja sõiduki taastusremont kliendile mugavaks  ja kiireks.

Meie partnerid on: If P&C Isurance AS, Swedbank Varakindlustus AS, ERGO Kindlustus, SEESAM Kindlustus, BTA Kindlustus, Gjensidige Kindlustus ning RSA Kindlustus.

Kahjukäsitlus ühest kohast tähendab seda, et Te ei pea kindlustuse poole pöörduma ning saate kõik kahjuga seotud dokumendid täita meie esinduses kohapeal. Kui Teie sõiduk on kindlustatud eelpool loetletud  kindlustusseltsis, siis teavitame meie neid.

Edastame nendeni kogu kahjuga seotud dokumentatsiooni, teeme autole avariijärgse põhjaliku ülevaatuse, esitame kindlustusseltsidele remondikalkulatsiooni.

Samuti hoolitseme selle eest, et Teie auto remont oleks tehtud vastavalt margitehase nõuete järgi ning kvaliteetselt.

Kahjukäsitluse läbiviimiseks on tarvis Teil esitada järgnevad dokumendid:

·        sõiduki registreerimistunnistus,

·        sõidukit juhtinud isiku juhiluba,

·        vajadusel volitus sõiduki kasutamiseks,

·        sündmuskohal täidetud dokumentatsioon